9 Aralık 2012 Pazar

KIRMIZILARIM....

Uzun bir aradan sonra döndüm nihayet. Blogda sorun mu var anlamadım bir türlü fotoğraf yükleyemedim kaç gündür. Sonunda eşim soruna el attı ve imageshack dan fotoğraf yükleyebildik:)

Bu ara kırmızı hastalığım tuttu yine ve her şeyi kırmızı yaptım diyebilirim. Şimdilik bir kısmını paylaşıyorum devamı gelecek... Bir ara da pembelerimi yaparım artık:))

Uzun süredeir yapılmayı bekleyen kırmızı runnerlarımı yaptım.  İlk defa hazır biye kullandım ve beni biraz uğraştırdı doğrusu. Kolay olsun diye tercih ettim ama umduğum kadar kolay değilmiş. Fotoğraf çekmek için masaya sadece tabakları koydum:))







Kahverengiyi oldum olası sevmem ama mecburen bazı mobilyalarda ahşap olanları seçmiştik. Mutfağım da kırmızı ağırlıklı ve bu büyük kahverengi kavanozlar gözüme batıp duruyordu. Ben de kapaklarını süsleyeyim dedim. Ama kumaş küçük olduğu için onlara kısmet olmadı ve normal kavanoz kapağı oldu:) 

Ve son olarak polardan diktiğim eşofman altı. Bunu da annem sayesinde pratik olarak biçtik ve dikiverdik:)

8 yorum:

  1. rannerlara bayıldım cok şık olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba takibe aldım sizi, bloğunuzu beğendim. Meslektaş olarak geçmiş öğretmenler gününüzü kutluyorum. Runner bayıldım gerçekten. Emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili meslektaşım. senin de geçmiş öğretmenler günün kutlu olsun. ben de seni takibe aldım bu arada geçmiş olsun...

      Sil
  3. TÜM kırmızıları çok beğendim:)ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Oooo, kırmızılarla donanmışsınız, yılbaşına hazırsınız :)

    Hepsi çok güzel olmuş, hele kavanoz kapakları siyah dantellerle çok çekici görünüyorlar :) İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)dantelleri bir atletimden kesmiştim, işe yarar diye duruyordu bi kenarda:) bi kaç tane daha yapıcam bakalım.

      Sil