12 Aralık 2012 Çarşamba

eşime pijama diktim....:)))

 
Sıra geldi eşime:)
 
Eşim uzun süredir kendisine de birşeyler dikmemi istiyordu. Çok fazla seçeneğim yoktu zaten ben de pijama diktim:) Pazen kumaştan yine annemin pratik biçkisiyle çok düzgün jilet gibi oldu:) Başta kumaşı görünce beğenmeyen eşim dikildikten sonra pijamasını çok beğendi ve bir tane daha istedi. Ama bu sefer kumaşı kendisi seçecekmiş:)
 
 
 


Bu arada pembiş salonumu ve beğendiğim, arkadaşlarımın evlerini de yakında dekorasyon başlığı altında paylaşacağım. ...

4 yorum:

  1. güle güle giysin eline sağlık...
    benim eşimde sürekli dır dır yapıyo: makineyi alan benim ama herşey sana yapılıyo diyo :)))
    bendemi pijama diksem iyi fikirmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, sen de dene bakalım nasıl olacak:)

      Sil
  2. Sizinki de çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Benim eşim o kadar sevdi o kadar çok giydi ki eskimek üzere :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen bizimki de o kadar çok giyiyo ki bir tane daha dikeceğiz bakalım :)

      Sil